Concert d'aniversari de la Facultat de Traducció i d'Interpretació i la Facultat de Filosofia i Lletres

IMG171205Concert

El proper dimarts 19 de desembre a les 19.00h la Facultat de Traducció i d’Interpretació, juntament amb la Facultat de Filosofia i Lletres, organitzen un concert simfònic amb l’Orquestra Simfònica Tekhné. El concert s’emmarca en la celebració del 25è i 50è aniversaris de les facultats, i del 50è aniversari de la UAB.

28/12/2017

L’acte tindrà lloc a l’Auditori de la UAB, ubicat a la Facultat de Filosofia i Lletres. El programa té com a peça principal la interpretació de la Simfonia n. 7 de L. van Beethoven.

La Simfònica Tekhné és una formació orquestral amb una plantilla de més de 60 músics destinada a donar continuïtat als estudiants de Grau Mig que no es dediquen professionalment a la música. Alhora és una plataforma de llançament per als estudiants dels primers cursos de Grau Superior i per a directors joves, que poden accedir a la direcció de l'orquestra de manera rotatòria.

L'orquestra està gestionada pels músics mateixos, que en són socis i n'escullen els òrgans de govern. De la mateixa manera, els músics s'organitzen de forma assembleària en diferents comissions que assumeixen les tasques diàries de gestió. El projecte és únic i innovador a l’Estat Espanyol; a Europa existeixen orquestres joves d'aquest tipus, però no a casa nostra, on la Tekhné és referència en el món amateur o semi professional.

El concert, obert a tota la comunitat universitària i acompanyants, clourà amb un refrigeri ofert al vestíbul de la Facultat de Filosofia i Lletres, a la sortida de l’Auditori. A efectes organitzatius cal confirmar l’assistència emplenant el formulari ad hoc.

1a part
Simfonia n. 7 – L. V. Beethoven

Descans 15 min

2a part