Comunicat de les Facultats de Filosofia i Lletres i de Psicologia

Els Equips de Deganat de la Facultat de Filosofia i Lletres i de Psicologia de la Universitat Autònoma de Barcelona condemnen sense pal·liatius la violència exercida per part de les forces de seguretat de l’estat en la jornada de l’1 d’octubre, mostren la seva gran preocupació per la situació política i social que se’n deriva i alhora fan una crida al conjunt de forces polítiques i socials perquè facin tot allò que sigui necessari per garantir els drets fonamentals i les llibertats de la ciutadania.

02/10/2017

L’Equip de Govern de la UAB ha comunicat que "la UAB se suma a l’aturada del país prevista per a demà dia 3 d’octubre. No hi haurà cap activitat acadèmica ni administrativa i el personal podrà decidir lliurament la seva assistència o no al lloc de treball. Per garantir l’obertura dels centres s’establiran serveis mínims pels canals habituals".