Alberto Planelles va presentar les tendències dels comercials de televisió al Màster en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Xerrada Alberto Planelles

El passat 29 de gener, Alberto Planelles va presentar 10 tendències actuals dels comercials de televisió als alumnes del Màster en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat.

02/02/2024

Alberto Planelles, actual director d'Art Sènior a DDB, va ser l'invitat d'honor en una inspiradora sessió amb estudiants del Màster en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat el passat dilluns 29 de gener. Amb més de 15 anys d'experiència com a director d'Art Creatiu, Planelles va compartir la seva trajectòria única i coneixements amb les futures generacions de professionals de la comunicació.

Amb el títol "Tendències dels Comercials de Televisió", la xerrada d'Alberto Planelles va aprofundir en deu tendències destacades, des de la implicació en causes socials fins als recursos més innovadors com el deep fake. La seva presentació dinàmica va fomentar la participació activa dels estudiants, oferint exemples reals i pràctics que il·lustraven cadascuna de les tendències explorades.

Amb una trajectòria destacada que inclou 12 anys en diverses agències de Barcelona, Planelles va aportar la seva perspectiva única a la indústria de la publicitat, desgranant les dinàmiques i estratègies que marquen el panorama actual dels anuncis televisius.

La participació activa dels estudiants, juntament amb les visions i experiències compartides per Planelles, van fer de la xerrada una oportunitat excepcional per entendre les últimes tendències i dinàmiques que impulsen el món dels comercials de televisió. A la facultat de Ciències de la Comunicació ens agrada aprofitar aquest tipus d'intercanvis per enriquir la formació dels nostres estudiants amb perspectives professionals i innovadores.