Accés per Canvi d'Estudis i per Convalidació d'Estudis als Graus de la Facultat

A partir de l'1 de març s'obre l'Accés per Canvi d'Estudis i per Convalidació d'Estudis als Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres.

16/02/2017

Consulta en aquest enllaç el número de places que s'oferten per la via d'Accés per Canvi d'Estudis, així com el calendari del procés.

Consulta en aquest altre enllaç el número de places que s'oferten per la via d'Accés per Convalidació d'Estudis, així com el calendari del procés.