Arxiu de notícies

GuanyadorsArgo2018

Lliurats els premis Argó de Treballs de Recerca de Batxillerat

373 treballs de recerca d'instituts de tot Catalunya s'han presentat enguany a la quinzena edició dels Premis Argó, dels quals se n'han guardonat 42 en sis categories o àmbits diferents. La concessió dels premis es va fer en un acte a la UAB el dimecres, 20 de juny.

XIV edició de la Universitat Progressista d'Estiu de Catalunya

Aquest any les jornades seran els dies 4, 5 i 6 de juliol de 2018 i es realitzaran a la Sala Brigades Internacionals de la UGT de Catalunya, a la Rambla Santa Mònica, 10 de Barcelona, i les propostes de debat giraran entorn el lema “El futur del treball. Utopia o distopia?”.

"No es país para negras", monòleg teatral a càrrec de Silvia Albert Sopale

A propòsit del curs Afrofeminismes. Arrels, experiències, resistències, organitzat pel CCCB, l’actriu Silvia Albert Sopale representa "No es país para negras", una obra que aborda part d’una història no explicada fins al moment, la de les dones negres espanyoles. Hi haurà col·loqui i debat posteriors.

Silvia Albert Sopale, va néixer a Sant Sebastià l'any 1976. Una nena negra en una família de negres en un país de blancs. L'obra, escrita en primera persona, ens presenta la vida de l'actriu i ens convida a reflexionar sobre temes com el racisme, la sexualitat de la dona negra i la construcció de la identitat.

Imatge Expo Art Apart Presentació

La UAB presenta el seu patrimoni artístic a l’exposició “Art Apart”

La presentació de l'exposició Art Apart tindrà lloc el 19 de juny, a les 16 h, a la Sala d'Exposicions de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General amb motiu del 50è aniversari de la UAB. L'acte comptarà amb la particació de Jaume Vidal, professor d'Història de l'Art i comissariat de l'exposició i de Carlos Sánchez, vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura.