Arxiu de notícies

La UAB nomena doctora 'honoris causa' Margarita Salas

La UAB investeix Margarita Salas, destacada bioquímica i deixebla de Severo Ochoa, doctora ‘honoris causa’ a proposta de les Facultats de Ciències i de Biociències el 18 d’abril. L'acte es pot seguir en directe i s'emmarca en la celebració del 50è aniversari de la UAB.

Vista aèria del campus en construcció, el 1971

"Història viva de la UAB", en una jornada al CCCB

Antics estudiants i membres del personal tant docent com administratiu evocaran la història de la Universitat al llarg de diferents etapes en una jornada titulada "Història viva de la UAB", que tindrà lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) el dimecres, 25 d'abril.

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Desenvolupament de la jornada de vaga

El 8 de març, Dia Internacional de les Dones Treballadores, es va convocar una jornada de vaga general per part de diversos sindicats i el moviment feminista.