Arxiu de notícies

Helena Garcia Melero durant la masterclass sobre La Marató

Èxit de la "masterclass" sobre el model comunicatiu de La Marató de TV3

L'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació va acollir, el 30 de novembre passat, la primera de les tres masterclass sobre La Marató de TV3 que s'impartiran a la UAB aquest curs. Els aspectes comunicatius que han convertit aquest projecte en una referència com a telemarató solidària van centrar aquesta primera classe magistral.

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Declaració del Claustre

El Claustre de la Universitat Autònoma de Barcelona va aprovar, el 22 de novembre passat, una moció sobre la situació política que s'està vivint a Catalunya.

Sessió del Claustre del 15 de desembre de 2016

El Claustre de la UAB es reuneix en sessió extraordinària

El 22 de novembre, tindrà lloc una sessió extraordinària del Claustre de la UAB, màxim òrgan de representació de la comunitat universitària. Es debatrà el model de dedicació acadèmica i el model de plantilles teòriques del personal docent.