Arxiu de notícies

Video projectat al Sopar dels 50 anys de la UAB

La UAB ja en té 50!

El 6 de juny passat la UAB va celebrar el seu 50è aniversari amb la presentació del llibre L'audàcia del coneixement. 50 anysUAB, un diàleg entre la rectora de la UAB i el rector de la UAM (es pot recuperar al canal de Youtube de la UAB) i un sopar amb ball, culminat amb focs artificials ja entrada la matinada.

Proves Accés Universitat 2017 a l'Escola d'Enginyeria de la UAB

Més de 6.000 alumnes realitzen a la UAB les proves d'accés a la universitat

Un total de 6.033 alumnes procedents de 147 instituts de Barcelona, del Vallès Occidental i el Vallès Oriental faran les proves d'accés a la univesitat (PAU) a les instal·lacions de la UAB a partir del dimarts, 12 de juny, i fins el dijous, 14 de juny. Els 31 tribunals estaran repartits entre els campus de Bellaterra i Sabadell.

Sopar del 40è aniversari de la UAB

L'Autònoma en fa 50!

El 6 de juny la UAB celebra el 50è aniversari amb una conferència de Henri Weber, una de les cares visibles del maig del 68, la presentació del llibre commemoratiu L’audàcia del coneixement. 50 anys UAB, un diàleg conduït pel periodista Ramon Pellicer entre la rectora de la UAB i el rector de la UAM i una fi de festa amb sopar al SAF.

GuanyadorsPremisLiteraris2018

Es lliuren els Premis Literaris 2018

El Servei de Publicacions de la UAB i l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès van lliurar els Premis Literaris 2018 el passat dijous, 10 de maig, en un acte a la Sala Teatre: a Josep Domingo Ferrer (en novel·la), a Josep Plana Aspachs (en poesia) i a Borja Díaz Barea (en narrativa breu), en el marc del 50è aniversari de la UAB.