Arxiu de notícies

Vista aèria del campus en construcció, el 1971

"Història viva de la UAB", en una jornada al CCCB

Antics estudiants i membres del personal tant docent com administratiu evocaran la història de la Universitat al llarg de diferents etapes en una jornada titulada "Història viva de la UAB", que tindrà lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) el dimecres, 25 d'abril.

Dia Internacional de les Dones Treballadores

El passat 6 de març, la UAB va organitzar una jornada institucional per commemorar el Dia Internacional de les Dones Treballadores, i enguany ha fet un homenatge a la professora Montserrat Solsona, en un acte emmarcat en el 50è aniversari de la UAB. A més, durant tota la setmana es faran altres activitats al campus.

La UAB commemora el Dia de les Dones i les Nenes a la Ciència amb 'Marie Curie'

L'Observatori per a la Igualtat commemora el Dia Internacional de les Dones i les Nenes a la Ciència amb la projecció, el 13 de febrer, del film Marie Curie i un col·loqui posterior. Les Facultats de Ciències i Biociències i l’INc se sumen als actes amb la inauguració d'un mural, el dia 12, una 'macrofotografia' i un Speed-Dating sobre dones i recerca el dia 15.

Universitats. Una cançó per als 50 anys de la UAB

Una cançó per als 50 anys de la UAB

Els 50 anys de la UAB -que se celebren aquest curs- tenen una melodia pròpia: per commemorar l'efemèride Poire Vallvé i Rafael Simó han creat la peça musical "Universitas" amb una voluntat de celebració, d’agraïment al passat de l'Autònoma i d’aposta pel coneixement.

Èxit de la sisena Cursa de la UAB en suport de La Marató de TV3

Èxit de la Cursa de la UAB en suport de La Marató de TV3

La sisena edició de la Cursa de la UAB en suport de La Marató de TV3, que ha tingut lloc el dimecres, 13 de desembre, s'ha celebrat amb èxit, tot i el fred. Iván Limia Boo i Estefanía Chamorro Padilla han estat els guanyadors de la cursa, de 6,4 km. que ha passat per dins el campus. També s'ha fet una caminada de 45 minuts així com una caminada adreçada a les persones amb mobilitat reduïda.

Helena Garcia Melero durant la masterclass sobre La Marató

Èxit de la "masterclass" sobre el model comunicatiu de La Marató de TV3

L'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació va acollir, el 30 de novembre passat, la primera de les tres masterclass sobre La Marató de TV3 que s'impartiran a la UAB aquest curs. Els aspectes comunicatius que han convertit aquest projecte en una referència com a telemarató solidària van centrar aquesta primera classe magistral.