Participació estudiantil Més enllà de les aules, un món per descobrir

Lliga de Secundària i Batxillerat

Lliga de Secundària i Batxillerat 2022

Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat

La fase local de la VIII Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives d’Universitats a la Universitat Autònoma de Barcelona es desenvoluparà a la Sala Teatre de la UAB del 21 al 25 de febrer.

La participació dels estudiants de 4t d’ESO i batxillerat en aquesta activitat permet treballar continguts de forma dinàmica i participativa. En aquest sentit, les habilitats de comunicació no verbal, la recerca d’informació, l’anàlisi d’una temàtica concreta i, sobretot, el treball en equip generen un espai de formació i aprenentatge excepcional.

El tema d’aquesta vuitena edició és: Cal posar límits a la ciència?

La fase final, on podran participar els equips guanyadors de les fases locals, serà entre el 30 de març i l'1 d'abril.

Trobareu més informació sobre la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat al lloc web de la Xarxa Vives d'Universitats.