Primavera a la UAB

El proper 29 d’abril, entre les 12 h i les 16 h, la Plaça Cívica acollirà la Primavera a la UAB, una jornada plena d’activitats dirigides a tots els membres de la comunitat universitària. Aprofitant la celebració del Dia Internacional de la Dansa, l’Aula de Dansa i la companyia Los Moñecos presentaran tres peces curtes.

Al llarg de la jornada, els assistents podran visitar la fira de col·lectius i serveis de la comunitat, i participar en diverses activitats. Feu una ullada al programa d'activitats:

La Plaça

12 h a 16 h Fira d’entitats i serveis
Participen l’Associació d’Estudiants Sènior de la UAB, AIESEC, la Colla Castellera Ganàpies, l’Associació d’Estudiants Progressistes, Colectivo de Estudios Latinoamericanos (CELAB), Ramen Club, Club de Rol de la UAB, Korean Club, Xarxa Universitària CampusRom, El Musell, Centaures, Gamers UAB, Swing UAB, Alumni UAB, Cultura en Viu, Observatori per a la Igualtat, Dinamització Comunitària, Fundació Autònoma Solidària, Servei de Llengües

{Eco} fira, dinamitzada per l’Assemblea Ecologista de la UAB
És la UAB Sostenible? Taller de petjada ecològica,  Zero Waste, productes sostenibles... i més.

13 h a 15 h Dinar contra el Malbaratament Alimentari
L’oficina de Medi Ambient, la Fundació Autònoma Solidària, Dinamització Comunitària i l’Assemblea Ecologista, amb la col·laboració de l’Hotel Campus i l’Escola de Turisme i Direcció Hotelera organitzen un dinar solidari on es recolliran queviures pel banc d’aliments.

Observatori per a la Igualtat
Concurs de Trivial feminista
Quantes referents dones et venen al cap? Coneixem la història de les lluites feministes? La societat patriarcal invisibilitza les dones i les seves aportacions, però nosaltres les volem posar sobre la taula. Aquesta activitat us permetrà jugar al trivial feminista de Sangre fucsia, "Feminismos Reunidos", amb el qual us podreu divertir i aprendre. Vine sola o amb amigues i guanyeu una llibreta Notebloc. Les persones guanyadores de cada partida entraran en el sorteig d'una samarreta de la campanya "No siguis paparra".

Dinamització Comunitària
T’atreveixes amb el Tabú?
Segur que coneixes el joc del Tabú, però, has provat fer-ho en una altra llengua? Vine a la nostra carpa i demostra’ns quantes paraules podries definir en un temps limitat i quantes podries descobrir.

El pop dels delegats/des de grup acadèmic!
Els delegats i delegades sovint lideren les iniciatives del grup acadèmic i porten la veu de l’aula per transmetre-la a la institució. Així doncs, amb aquest petit joc en grup podreu conèixer una mica més el seu paper i passar una bona estona.

Club de Bàdminton de la UAB
Es muntarà una pista de bàdminton per fer partits d’exhibició i partits oberts a la comunitat. Participa i aprèn aquest joc esportiu.

Servei de Llengües
Encreuem mots i cultures
Vine a jugar amb el nostre mot encreuat i endevina paraules que et faran guanyar premis! Busquem una paraula que podràs endevinar a partir de les inicials de les paraules que formen part del mot encreuat. En seràs capaç?

Fundació Autònoma Solidària

Mercat solidari amb roba de segona mà
Els beneficis de la roba venuda aniran destinats a una entitat de persones refugiades.

Activitat dinàmica ‘Els obstacles en les migracions’
Gimcana organitzada pel Programa d’Acollida a persones refugiades, on a través d’un seguit de proves podràs mesurar els teus coneixements sobre migracions i refugi. A més, us enfrontareu a l'experiència del trànsit des del país d’origen, a les dificultats de l’arribada i al racisme latent a la nostra societat.

Exposició sobre el VIH

Sala Hemeroteca de la UAB
13 h Inauguració de l’exposició “50 anys de recerca a la UAB, l’audàcia del coneixement”

Espai escènic
12h           Exhibició de K-pop, a càrrec del col·lectiu d’estudiants Korean Club
12h30      Actuació musical Ramé
13h10      Manifest dia Internacional de la Dansa, a càrrec de la Vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat Dra. Sara Moreno
13h15      Actuació del Grup d’Iniciació a la Dansa contemporània
13h30      Grup de Dansa Contemporània Nivell mig
14h           We-Ding! de la cia. Los Moñekos
14h30      Lliurament premis  XI Concurs de fotografies d’intercanvi, a càrrec de la Vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat.
15h           Jam de Swing, a càrrec de Swing UAB

Sala Annexa de l'Hotel d'Entitats
Concurs de relats eròtics – Entrega de premis. Es donaran a conèixer els relats guanyadors de la sisena edició del concurs de Relats eròtics.