Ciències de l'Educació

Eleccions elCens de delegats i delegades

Eleccions de delegats/des 20/21

Ser escollits pels companys com a delegats de grup acadèmic és una responsabilitat i, alhora, una oportunitat per treballar en xarxa amb altres estudiants de la vostra facultat i del campus. Com a delegats o delegades, sereu els representants del grup acadèmic a la universitat i rebreu el suport de la facultat i de la unitat de Dinamització Comunitària, que organitza formacions per a què tingueu totes les eines per excercir la vostra tasca. A la Guia del delegat/da de la vostra facultat trobareu tota la informació sobre la tasca del delegat/da i com s'organitza en el vostre centre.

El grup acadèmic és el grup d’estudiants a qui representeu. En el cas de la facultat de Ciències de l'Educació, la titulació d’Educació Infantil compta amb dos grups acadèmics per curs, el 61 i el 62. La titulació d’Educació Primària compta amb 4 grups acadèmics per curs des de 1r curs fins a 3r, els grups 21, 31, 41 i 71. A 4t curs els grups acadèmics corresponen a les cinc mencions. Les titulacions d’Educació Social i Pedagogia tenen quatre grups acadèmics cadascuna, un per curs. Consulteu elCens de delegats i delegades del vostre centre per saber qui us representa.

Eleccions de delegats i delegades 2020

1r curs i grups acadèmics vacants

Si el vostre grup acadèmic encara no té delegat o delegada, aquí trobareu tota la informació sobre el procés d'elecció de delegats. Podeu presentar-vos com a delegats i delegades omplint el formulari de candidatura

Es declararan com a vots nuls els emesos per estudiants que no pertanyen al grup acadèmic on han emès el seu vot.

Grup acadèmic Sessió informativa Termini de candidatures Votacions
E. Primària 1r curs grup 21 27 d'octubre, 15.30 h 30 d'octubre 3 i 4 de novembre
E. Primària 1r curs grup 31 27 d'octubre, 15.45 h 30 d'octubre 3 i 4 de novembre
E. Primària 1r curs grup 41 27 d'octubre, 13.30 h 30 d'octubre 3 i 4 de novembre
E. Primària (anglès) 1r curs grup 71 27 d'octubre, 13.45 h 30 d'octubre 3 i 4 de novembre

Altres cursos

Si durant el curs anterior heu estat delegats o delegades i el grup acadèmic hi està conforme, podeu renovar la inscripció a elCens a través d'aquest formulari.

Màsters oficials

Si heu estat escollits delegats o delegades de màster, aquí podeu omplir la fitxa d'alta a elCens.