Galeria fotogràfica

Fundamentos de la simulación en salud: diseño y debriefing

18 professors de la Facultat de Medicina es formen en simulació clínica mitjançant el Curs de "Fundamentos de la simulación en salud: Diseño y Debriefing"

El programa impartit  està desenvolupat per el propi Center for Medical Simulation de l'Hospital Virtual i el Harvard-MIT División of Health Sciences and Technology i ha tingut lloc a les instal·lacions de simulació clínica de la Unitat Docent Vall d'Hebron de la Facultat de Medicina dins la primera quinzena de setembre.

VacunacioMassiva

Vacuna't sense cita prèvia al campus de la UAB

La UAB compta amb un punt vacunació contra la COVID-19, situat al cinema de la Plaça Cívica. Les persones que s'hi adrecin no caldrà que ho facin amb cita prèvia. Hi pot accedir qualsevol persona major de 12 anys no vacunada o pendent de segona dosi.