Què és el Projecte Brúixola?

Presentació

‘Brúixola’ és un Projecte de tutories entre iguals en l’etapa de transició de Batxillerat a la UAB. Es tracta d’una activitat d’assessorament de l’alumnat de batxillerat, que ha de decidir què farà a l’acabar l’institut, per part d’un estudiant de la UAB de manera presencial i virtual.

L’objectiu general és crear una relació de confiança, de proximitat i de coresponsabilitat entre els estudiants tutors i els tutelats per tal d’afavorir la presa de decisions sobre els futurs estudis universitaris.

Com funciona el projecte Brúixola?
Atesa l'excepcionalitat del proper curs 2020/2021, les accions d'acompanyament a l'alumnat de batxillerat seran telemàtiques. Tot i així, en funció de les recomanacions sanitàries del moment, no es descarta alguna trobada presencial si fos possible. Per això, el calendari es pot veure alterat al llarg del curs.

Presentació del projecte Brúixola