Explica'ns la situació

Estudiar en època de confinament

Estudiar en època de confinamentAtesos a la situació que estem vivint, des de la UAP volem aportar algunes idees per tal de donar resposta, en la mesura del possible, als temes acadèmics que els i les estudiants vulgueu plantejar.

A partir de la reflexió sobre les demandes rebudes al servei hem elaborat un seguit de suggeriments per afrontar els estudis en època de confinament, on la docència virtual ha esdevingut protagonista. No cal seguir-los tots fil per randa, sinó que pretenen ser una petita guia perquè cadascú posi en pràctica aquells que cregui que li poden servir per adaptar-se a la situació actual.

Com estàs vivint les classes virtuals? Com portes els exàmens online? Obrim un canal perquè ens feu arribar les vostres experiències, dificultats, inquietuds, etc. L'objectiu és que ens pugueu plantejar totes aquelles qüestions acadèmiques amb què us trobeu i, si està a les nostres mans, us puguem donar un cop de mà.

El formulari és anònim ja que pretén recollir les diferents realitats que estigueu vivint com a estudiants. Però si voleu que treballem conjuntament la situació amb què us trobeu, només cal que us poseu en contacte amb nosaltres mitjançant el correu electrònic uap@uab.cat.

L’experiència que ens comentis serà útil per tal de buscar la forma de millorar el procés d’ensenyament/aprenentatge col·lectiu on line de cara a final d’aquest curs i inici del 2020/2021.

Formulari per fer-nos arribar les vostres experiències, dificultats, inquietuds, etc.