OBJECTIU I LÍNIES D'INVESTIGACIÓ
TUDISTAR té una àmplia experiència investigadora en temes de Turisme, diversificació rural, patrimoni cultural desenvolupament local. L'origen interdisciplinari confereix una àmplia transversatilitat a les investigacions que es publiquen periòdicament a revistes acadèmiques. El grup fa difusió als seus treballs tant en la pàgina web com en les publicacions. Els diferents components del grup mantenen una activa participació als congressos nacionals i internacionals relacionats amb les investigacions en curs. El grup ha esta distingit com SGR de la Generalitat de Catalunya.

El grup es va formar en 1995 amb l'objectiu d'aglutinar investigadors en les temàtiques del turisme. El temes principals que investiga són:

• Anàlisi de la Investigació Turística
  • Història del Turisme
  • Innovació i Nous Productes Turístics
  • Turisme Cultural i Festivals de Música
  • Turisme Gastronòmic i Turisme Enològic
  • Turisme Industrial
  • Turisme Religiós
  • Turisme Rural, Desenvolupament Local i Noves Tecnologies
  • Turisme Social i Turisme Accessible
  • Turisme Urbà i l’Imaginari de les Ciutats
  • Xarxes Socials del Turisme, Dinàmica Relacional i Capital Social

El grup d'investigació de TUDISTAR està format per professors i investigadors de diverses universitats: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Oberta de Catalunya, Universitat de les Illes Balears, Universidad de Santiago de Compostela, Universidad de Vigo, Universidad de Murcia, Universitat de Vic i Université de Toulouse II- Le Mirail.

INVESTIGADORA PRINCIPAL
Gemma Cànoves
Entrevista a Gemma Cànoves

PÀGINA WEB
Producció científica Accés a la producció científica dels investigadors de la UAB

Impacte Revistes Recull d'eines bibliomètriques i d'avaluació de les publicacions

UAB Innova Notícies, articles i entrevistes sobre projectes innovadors.

Parc de la Recerca Transferència de tecnologia i coneixements de la UAB i d'altres institucions

Creació d'empreses La UAB ajuda l'emprenedor a estructurar el seu projecte amb un pla d'empresa

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Geografia