Investigadors del Departament de Química

Fitxes dels nostres investigadors
IMG_cristina_palet
  • Biografia

• PhD Cristina Palet va rebre el seu doctorat en Química el 1994 per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), sota la supervisió del Dr. Manuel Valiente i el Dra. Maria Muñoz, en sistemes de membrana aplicades a la separació d'anions i molècules neutres. Els meus principals interessos d'investigació en l’actualitat se centren en el desenvolupament de metodologies analítiques per a l'especiació i separació de metalls traça, així com en la destinació dels contaminants mixtes inorgànics i orgànics en el medi ambient, principalment metalls pesants i PAHs, on els efectes entre ells s’han demostrat recentment. D’altra banda, també està involucrada en el disseny i caracterització d'alguns biomaterials (basats en biomassa) i la seva modificació amb sistemes de nanopartícules (per tal de millorar les seves propietats originals), materials nanoestructurats que s'utilitzen per a la separació de metalls pesants de medis aquosos.
  • Altres informacions

• Researcher Website