Taller-Conferència en francès

El Departament de Filologia Francesa i Romànica de la UAB i el Programa Argó de l’ICE de la UAB organitzen la conferència “Littérature et exil : L’expérience de Kim Thúy” amb la col·laboració de l’AIEQ (Association Internationale des Études Québécoises).
Podeu assistir-hi amb el vostre alumnat de batxillerat.

Data: 11 de novembre de 2019.
Lloc: Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB.
Preu: gratuïta.

11:15   Benvinguda. Joan Carbonell, degà de la Facultat de Filosofia i Lletres
Presentació de l'activitat. Ricard Ripoll, director del Departament de Filologia Francesa i Romànica de la UAB
Paraules d'introducció. Bureau du Québec de Barcelona

11:45   Conferència Littérature et exil, Kim Thúy

12:30   Debat i preguntes

Kim Thúy, d’origen vietnamita, és actualment una autora quebequesa. Els seus llibres parlen de l’exili i la identitat, i la seva escriptura transporta al lector/a a paisatges on les dones tenen un paper essencial, on la família es descriu amb molta tendresa.

Abans de la sessió es recomana la lectura del seu llibre, titulat Ru, que explica la seva història.

Formulari d'inscripció