MicroMón@UAB_3.0: recerca de nous antibiòtics

Sabies que si no es posa remei, s'estimen 300 milions de morts prematures per l’any 2050, com a conseqüència de la resistència bacteriana als antibiòtics?

MicroMón@UAB_3.0 és una activitat d’Aprenentatge Servei en la qual l’alumnat de la UAB donarà a conèixer entre l’alumnat de Secundària, de Batxillerat i d'FP la greu problemàtica derivada de la mancança d’antibiòtics, tot participant en una iniciativa d’abast mundial de recerca de bacteris productors de nous antibiòtics.

Trobaràs més informació sobre l’activitat a:

Seleccionarem com a màxim 13 centres tenint en compte:
  • Mínim 15 alumnes i màxim 30 per centre.
  • Tindran prioritat els centres que no hagin participat en l'edició anterior.
  • Es reservarà com a mínim una plaça per a un centre de màxima complexitat.
  • Es tindrà en compte la proximitat a la UAB.
  • Cal adjuntar una carta de compromís de la direcció del centre segons aquest model.
  • El 14 de maig de 2020, en horari de tarda, es farà un acte de cloenda per als participants al projecte, al qual haurà d'assistir una representació de l'alumnat i el professorat implicat del centre.
El projecte consta de 5 sessions de 2 hores que poden ser entre febrer i maig. Les dates es concretaran amb cada centre.

Formulari de participació de l'alumnat de la UAB que hagi superat alguna assignatura de Microbiologia
Formulari d'inscripció per als centres de secundària que hi vulguin participar

A cada centre podrà participar un sol grup, trieu al formulari quin dels cursos preferiu que ho faci.

La inscripció tant dels centres com de l'alumnat de la UAB estarà oberta de l'1 al 21 d'octubre de 2019.

En col·laboració amb: