Veterinària

Recerques per aprendre és una nova modalitat Argó que té la finalitat de donar a conèixer les recerques que es fan des de diferents àrees de coneixement de les diverses facultats de la UAB.

Aquesta activitat va dirigida a alumnat de 1r i 2n de Batxillerat i és en format conferència en línia.

Data: divendres, 11 de febrer de 2022

11:30 a 12:20 h.
  Conferència: Smart animal care: l’era de les noves tecnologies per avaluar el benestar dels animals
a càrrec de Pol Llonch Obiols, professor del Departament de Ciència Animal i dels Aliments de la UAB.
El benestar dels animals domèstics preocupa cada cop més a la societat. Per poder tenir cura dels animals d’una manera apropiada, un requisit indispensable es tenir informació sobre com es troben i com es comporten els animals. L’aparició de tecnologies de sensors ‘smart’, com els que tenim en el nostre telèfon mòbil, permeten conèixer algunes variables que poden ajudar-nos a saber com estan els animals. Sensors de temperatura del cos, de la freqüència cardíaca, d’activitat o fins i tot de les emocions, permeten que pugem saber d’una manera molt detallada l’estat dels animals. Durant aquesta xerrada explorarem les tecnologies que s’han desenvolupat darrerament en animals de granja i de companyia i la informació que en podem extreure, així com el potencial que té aquesta informació per millorar la vida dels animals que tenim cura.
12:20 a 13 - Torn obert de paraules

Activitat gratuïta. S'assignaran les places per ordre d'inscripció.

Formulari d'inscripció