Geologia

Recerques per aprendre és una modalitat Argó que té la finalitat de donar a conèixer les recerques que es fan des de diferents àrees de coneixement de les diverses facultats de la UAB.

Aquesta activitat va dirigida a alumnat de 1r i 2n de Batxillerat i és en format conferència en línia.

La Facultat de Ciències de la UAB, en col·laboració amb el Programa Argó de l'ICE, organitza aquesta activitat per difondre algunes de les seves línies de recerca.

Data: dijous, 3 de febrer de 2022

10 a 10:50 h.
  Conferència: Geologia i volcans: l'erupció de La Palma.
a càrrec d'Oriol Oms Llobet, professor del Departament de Geologia de la UAB.
L'estudi dels volcans extingits permet entendre el funcionament i el risc que suposen l'activitat eruptiva. Les recerques i el seguiment realitzats a l'erupció de La Palma són un exemple molt il·lustratiu de com la societat ha d'interaccionar amb el risc i el desastres naturals a partir del coneixement del medi geològic.
10:50 a 11:30 - Torn obert de paraules

Activitat gratuïta. S'assignaran les places per ordre d'inscripció.

Inscripció tancada