Premi Universitat-Societat i Premi Universitat-Empresa

El Consell Social de la UAB atorga el Premi Universitat-Societat (des del 2003) i el Premi Universitat-Empresa (des del 2015) a persones de prestigi reconegut per la seva trajectòria social i empresarial, respectivament, i per la seva aportació a la societat, amb l’objectiu de fomentar-ne l’aproximació a la UAB i generar possibles sinergies d’interès amb la universitat.

Des del 2018, l’òrgan col·legiat lliura, també, dos altres premis anuals. El Premi Alumni UAB el rep a una persona que hagi estudiat a l’Autònoma “per la seva reconeguda trajectòria, amb l’objectiu de fomentar-ne l’aproximació a la UAB i generar-hi possibles sinergies d’interès”.

El Premi Transferència UAB es lliura a “personal de la UAB que, mitjançant la seva activitat social, de docència, de recerca, d’emprenedoria i/o de gestió, [contribueixi] a la transferència del coneixement de la UAB a la societat”.

Consulteu l’historial dels dos premis del Consell Social: