Postgrau en Estratègia i Creativitat Digital (Semipresencial)

L'entorn digital i la seva constant evolució suposen un repte i també una oportunitat a l'hora de plantejar campanyes de comunicació eficaces. Converteix-te en un professional en aquest àmbit!

Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.

Import:

30,21 €  (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).

Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.

 

Inscripció online o presencial:

Inscripció online:

Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 1108 i Edició: 23

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

Si tens cap dubte, consulta el tutorial que apareix al final d'aquesta pàgina.


Inscripció presencial:

Hauràs de demanar cita a través del nostre servei de cita prèvia.


Tutorial d'inscripció online:


Tutorial per a l'obtenció del NIU:

 

Dates d'inscripció

del 30/01/2020 al 17/01/2021

Documentació requerida

- Títol de grau universitari o equiparable (si encara no el tens, fes click aquí)
- Expedient acadèmic
- DNI, TIE o passaport vigent
 

- Curriculum vitae
- Carta de motivació
- Carta d'interessos i aptituds

Requisits d'accés

Aquesta Diplomatura de Postgrau està dirigida a diplomats/llicenciats universitaris, enginyers, professionals de la comunicació, el màrqueting, dissenyadors, informàtics, professors i professionals de l'empresa en tots els seus àmbits.

Criteris de selecció

- Es donarà preferència a aquells alumnes amb titulació universitària en publicitat, comunicació audiovisual o similars, amb més de dos anys d'experiència en el sector de la publicitat/comunicació.

- Cada any es procura formar un grup heterogeni en quant a alumnes amb perfil copy/creatiu, dissenyador/director d'art, comptes/mitjans, màrqueting/comunicació.

- Tots els alumnes adjunten amb la sol.licitud d'admissió dos textos: un explicant les seves motivacions per fer el màster i un altre parlant d'interessos i aptituds. Es donarà preferència a aquells alumnes que mostrin una alta motivació, una actitud positiva i creativa i voluntat de treball.

- Tindran preferència els alumnes que desitgin realitzar el màster a aquells que només vulguin realitzar el postgrau.

Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?