Postgrau en Estratègia i Creativitat Digital (Online)

L'entorn digital i la seva constant evolució suposen un repte i també una oportunitat a l'hora de plantejar campanyes de comunicació eficaces. Converteix-te en un professional en aquest àmbit!

  • Postgrau UAB
  • Codi de l'estudi: 3183/8
  • 8a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 30 ECTS
  • Inici: 11/02/2021
  • Final: 31/07/2021
  • Places: 20
  • Orientació: Professional
  • Preu: 2820 ¤
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Online

Has estudiat o treballes en àrees com màrqueting, publicitat, comunicació, disseny, negocis, etc. i vols aprendre a desenvolupar estratègies de comunicació efectives en entorns digitals? Tens un projecte o marca personal i vols fer-lo visible, aconseguir contactes, consolidar clients i monetitzar-lo?

El màster en Estratègia i Creativitat Digital és un programa pioner. Des de 1997 forma a experts en comunicació digital de la mà de professionals en actiu d'empreses referents del sector.

S'organitza en dos cursos:

  • Primer curs: postgrau. Aprendràs tot el necessari per a convertir-te en expert en comunicació digital i aplicaràs els coneixements en una campanya de comunicació digital que desenvoluparàs per a un client i encàrrec reals.
  • Segon curs: màster. Aprofundiràs sobre el tema que tu decideixis desenvolupant un projecte d'investigació que podràs aplicar al teu entorn professional o com a carta de presentació que t'acreditarà com a expert en la matèria.

El postgrau en Estratègia i Creativitat Digital és un programa on conviuràs amb alumnes nacionals i internacionals, que aposta per l'aprenentatge pràctic i metodologies de treball reals. A més, tindràs la possibilitat de fer pràctiques en empresa. Tot avalat per la UAB, reconeguda entre les millors universitats espanyoles als rànquings internacionals.

Sortides professionals

Algunes de les sortides professionals que ofereix el màster ECI són:
- Community Manager.
- Creatiu / Art / Gestor en projectes digitals.
- Digital Brand Planner.
- Director de Projectes Digitals.
- Director d’Interactius.
- Director d’Art Multimèdia.
- Docent.
- Emprenedoria i New Business.
- Encarregat del departament de publicitat/comunicació de grans portals.
- Encarregat de projectes d'e-commerce.
- Interactive Project Manager / executiu de comptes en agències digitals.
- Investigador en comunicació digital.
- Redactor en mitjans on-line.
- Planificador de Mitjans on-line.
- Planner digital.
- Product Manager d'una empresa web.
- Productor Multimèdia.
- Planner de projectes on-line.
- SEM Analyst.
- SEO Analyst.
- Social media Analyst.
- Tècnic de màrqueting portant la web d'una empresa.

Pràctiques

Durant els dos anys del màster tenen la possibilitat d’accedir a un conveni per realitzar pràctiques extra curriculars a l’empresa. Aquests convenis de col·laboració entre la Universitat Autònoma de Barcelona i l’empresa pertinent es gestionaran a través de TREBALL CAMPUS. Tot i que no es compta amb borsa de treball fixa, gràcies a la llarga trajectòria de la Diplomatura de Postgrau, arriben constantment ofertes de pràctiques d’agències on treballen professors, ex professors o ex alumnes.

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

Centres col·laboradors

Anuntis
Double You

Contacte

Lorena Martinez Garcia

Telèfon: 935812865

Web del programa

http://uabcom.com/estrategia-y-creatividad-digital-online.html

Vols rebre més informació?