- Diploma d'Especialització UAB
- Codi de l'estudi: 4329/6
- 6a edició
- Modalitat: Online
- Crèdits: 30 ECTS
- Inici: 12/01/2026
- Final: 31/07/2026
- Places: 35
- Orientació: Professional
- Preu: 2675 €
-
Preu especial 2541 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB graduats o màster
Preu especial 2595 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB de Cursos o mòduls
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Online FUAB Formació
El sector turístic es troba en plena transformació, impulsat per la digitalització, la necessitat d'innovar i l'exigència d'oferir experiències excepcionals als clients. El diploma d'especialització en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience et proporciona les eines essencials per gestionar i liderar projectes turístics amb un enfocament integral, combinant l'estratègia digital, la gestió d'experiències i la captació d'ingressos.
Per què triar aquest diploma?
- Gestió estratègica i digitalitzada: aprendràs a dissenyar, implementar i avaluar estratègies de màrqueting digital, aplicades específicament al sector turístic, per generar valor i fidelitzar el client en un mercat cada cop més globalitzat.
- Experiència del client: desenvoluparàs tècniques per gestionar l'experiència del client, des de la creació de valor fins al disseny de plans de màrqueting online que et permetin millorar la satisfacció i fidelització del client, clau per al creixement del negoci.
- Revenue Management efectiu: dominant els fonaments del revenue management, aprendràs a maximitzar els ingressos aplicant estratègies específiques per optimitzar els recursos i aprofitar les oportunitats del mercat turístic.
Aquest diploma està pensat per a professionals del sector turístic i hoteler, directius, gestors de projectes i qualsevol persona que vulgui especialitzar-se en l'estratègia i gestió digital de projectes turístics i d'hoteleria. Amb un enfocament pràctic i orientat a la realitat del sector, et prepararàs per afrontar els reptes d'un mercat en constant canvi i evolució.
Sortides professionals
Amb el Diploma d'Especialització en Revenue Management, Marketing Digital i Customer Experience, podràs desenvolupar la teva carrera en llocs clau com:- Project Manager en turisme: Lidera projectes digitals en empreses del sector turístic.
- Director/a de Màrqueting i Vendes: Dissenya i implementa estratègies de màrqueting digital per al turisme.
- Responsable de Revenue Management: Optimitza ingressos i millora la rendibilitat en hotels i empreses turístiques.
- Gestor/a d'Experiència del Client: Dissenya experiències memorables per fidelitzar els clients i millorar la seva satisfacció.
- Consultor/a en Màrqueting Digital i Turisme: Assessora empreses turístiques en l'optimització digital i l'estratègia de captació de clients.
Aquest diploma t'ofereix les eines per liderar projectes estratègics i gestionar empreses en un sector en constant evolució, preparant-te per afrontar reptes en un mercat globalitzat.
Pràctiques
El diploma d'especialització ofereix l'oportunitat de realitzar pràctiques extracurriculars opcionals en empreses del sector turístic. Aquestes pràctiques, gestionades a través de la unitat de pràctiques i borsa de treball de FUAB Formació, permeten aplicar i reforçar els coneixements adquirits durant el programa.
Beques i ajuts
En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària..
Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
FUAB Formació. Turisme i Direcció Hotelera
Contacte
Gestió Acadèmica
Telèfon: 935929710
Informació addicional
Diplomes d'especialització en Turisme i Direcció Hotelera
" target="_blank">Diplomes d'especialització en Turisme i Direcció Hotelera