• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 3169/13
  • 13a edició
  • Modalitat: Semipresencial
  • Crèdits: 9 ECTS
  • Inici: 29/01/2021
  • Final: 27/03/2021
  • Places: 35
  • Orientació: Professional
  • Preu: 918 ¤
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Casa Convalescència. Hospital Sant Pau. Barcelona
En aquest mòdul els alumnes rebran les bases estratègiques per comprendre l'entorn de la comunicació digital i interactiva i ser capaços d'organitzar projectes de comunicació a partir de les eines que tenen al seu abast. Estudiaran les bases de la publicitat a Internet i coneixeran dades actualitzades sobre el sector i les noves tendències.

Continguts

Al curs els alumnes treballaran els fonaments de la publicitat a Internet així com les noves tendències (estratègies mobile-local-social). Aprendran a utilitzar les eines que ofereix Google i a realitzar una campanya de banners. A partir d'aquí, es treballarà la creació d'una estratègia per a una campanya de comunicació digital i s'estudiarà el canvi de paradigma del 1.0 al 2.0.

Itineraris

Aquest curs forma part del màster en Estratègia i Creativitat Digital.(2193)

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

Centres col·laboradors

Double You
Anuntis

Contacte

Eduard Bonet

Telèfon: 935812865

Web del programa

http://uabcom.com/estrategia-y-creatividad-digital.html

Vols rebre més informació?