- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 3169/14
- 14a edició
- Modalitat: Semipresencial
- Crèdits: 9 ECTS
- Inici: 18/02/2022
- Final: 16/04/2022
- Places: 35
- Orientació: Professional
- Preu: 927 €
-
Preu especial 695 €
Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital per a TFGs, organitzats per aquest màster des de 2017.
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Casa Convalescència. Hospital Sant Pau. Barcelona
En aquest mòdul els alumnes rebran les bases estratègiques per comprendre l'entorn de la comunicació digital i interactiva i ser capaços d'organitzar projectes de comunicació a partir de les eines que tenen al seu abast. Estudiaran les bases de la publicitat a Internet i coneixeran dades actualitzades sobre el sector i les noves tendències.
Continguts
Al curs els alumnes treballaran els fonaments de la publicitat a Internet així com les noves tendències (estratègies mobile-local-social). Aprendran a utilitzar les eines que ofereix Google i a realitzar una campanya de banners. A partir d'aquí, es treballarà la creació d'una estratègia per a una campanya de comunicació digital i s'estudiarà el canvi de paradigma del 1.0 al 2.0.Itineraris
Aquest curs forma part del màster en Estratègia i Creativitat Digital.(2193)Beques i ajuts
Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Centres col·laboradors
Double You
Anuntis
Contacte
Eduard Bonet
Telèfon: 935812865