- Curs d'especialització UAB
 - Codi de l'estudi: 3229/13
 - 13a edició
 - Modalitat: Online
 - Crèdits: 9 ECTS
 - Inici: 19/02/2026
 - Final: 22/04/2026
 - Places: 10
 - Orientació: Professional
 - Preu: 927 €
 - 
									
									
											Preu especial 695 €
Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital, organitzats per aquest màster des de 2017
 - Idioma de docència: Castellà
 - Lloc: Virtual
 
Continguts
Al curs l'alumnat treballarà els fonaments de la comunicació publicitària a Internet, així com les bases de la planificació estratègica (anàlisi del consumidor, de l'entorn, de marca, de competència, posicionament, medicions i segmentacions etc.) com a primera etapa d'elaboració de campanyes publicitàries. Repassaran també les tendències actuals de la comunicació digital, i posaran en pràctica tots aquests conceptes en diferents exercicis aplicats. Finalment, veuran les possibilitats que ofereixen plataformes socials (Facebook/Instagram, Twitter, Linkedin, etc.) per a plantejar campanyes.Itineraris
Aquest curs forma part dels següents estudis virtuals: Màster de Formació Permanent en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (3182) i Diploma d'Especialització en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (3183)Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Contacte
Eduard Bonet
Informació addicional
https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd-online