Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB
Sessions informatives amb les direccions de cada programa, del 16 al 20 de maig. Inscripcions obertes!
- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 3229/10
- 10a edició
- Modalitat: Online
- Crèdits: 9 ECTS
- Inici: 02/03/2023
- Final: 17/05/2023
- Places: 10
- Orientació: Professional
- Preu: 873 €
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Virtual
Continguts
Al curs els alumnes treballaran els fonaments de la comunicació publicitària aInternet, així com les bases de la planificació estratègica (anàlisi del consumidor, de
l'entorn, de marca, de competència, posicionament, medicions i segmentacions etc.) com a
primera etapa d'elaboració de campanyes publicitàries. Repassaran també les tendències
actuals de la comunicació digital, i posaran en pràctica tots aquests conceptes en diferents
exercicis aplicats. Finalment, veuran les possibilitats que ofereixen plataformes socials
(Facebook/Instagram, Twitter, Linkedin, etc.) per a plantejar campanyes.
Itineraris
Aquest curs forma part del màster virtual en Estratègia, Creativitat i Màrqueting Digital (3182) i diploma de postgrau Estratègia, Creativitat i Màrqueting Digital (3183).Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Contacte
Lorena Martinez Garcia
Telèfon: 935812865
Informació addicional
https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd-online