Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.

Inscripció online o presencial:

Inscripció online:

Escaneja prèviament la documentació requerida per a tenir-la a punt.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 3152 i Edició: 13

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

Si tens cap dubte, consulta el tutorial que apareix al final d'aquesta pàgina.


Inscripció presencial:

Hauràs de demanar cita a través del nostre servei de cita prèvia.


Tutorial d'inscripció online:


Tutorial per a l'obtenció del NIU:

 

Dates d'inscripció

del 01/02/2020 al 07/04/2021

Documentació requerida

- DNI, TIE o passaport vigent

- Curriculum vitae
- Carta de motivació

Consulta el coordinador davant de qualsevol dubte.

Requisits d'accés

- El requisit bàsic per a l'admissió és el d'estar en possessió d'un títol de grau, diplomat o llicenciat, preferentment, de l'àrea de les ciències socials, jurídiques o humanitats.
Es tindrà en compte l'experiència laboral en l'àmbit de les migracions.

Criteris de selecció

En el cas que el nombre d'inscrits superi el de places ofertes, l'adjudicació de places es farà d'acord amb els següents criteris de prelació:

- Expedient acadèmic (50%)
- Experiència professional en l'àmbit (40%)
- Carta de motius que exposa el candidat per a cursar el Màster (10%)

En el cas que es consideri necessari es podrà realitzar de forma optativa una entrevista personal.

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?