- Curs d'especialització UAB
 - Codi de l'estudi: 3171/19
 - 19a edició
 - Modalitat: Presencial
 - Crèdits: 9 ECTS
 - Inici: 10/04/2026
 - Final: 23/05/2026
 - Places: 10
 - Orientació: Acadèmica, Professional
 - Preu: 981 €
 - 
									
									
											Preu especial 734 €
Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital, organitzats per aquest màster des de 2017
 - Idioma de docència: Castellà
 - Lloc: Casa Convalescència. Hospital Sant Pau. Barcelona
 
Continguts
Durant aquestes sessions, l'alumnat rebrà xerrades de professionals a manera de "cicle de conferències", que els mostraran les diferents eines i disciplines específiques del màrqueting digital, necessàries a l'hora de plantejar una campanya de comunicació en entorns digitals, tant des del punt de vista més tècnic com d'habilitats personals. Està dividit en 7 blocs diferents: estratègies en xarxes socials, mobile i apps, tecnologia aplicada a la comunicació digital, comerç electrònic, usabilitat, legislació i advergaming.Itineraris
Aquest curs forma part dels següents estudis presencials: Màster de Formació Permanent en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (2193) i Diploma d'Especialització en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (1108).Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Contacte
Eduard Bonet Cos
Telèfon: 935812865
Informació addicional
https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd