• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 3170/16
  • 16a edició
  • Modalitat: Presencial.
  • Crèdits: 6 ECTS
  • Inici: 10/05/2024
  • Final: 22/06/2024
  • Places: 10
  • Orientació: Acadèmica, Professional
  • Preu: 624 €
  • Preu especial 468 €
    Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital per a TFGs, organitzats por aquest màster des de 2017
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Casa Convalescència. Hospital Sant Pau. Barcelona

Continguts

L'alumnat descobrirà la nova realitat de la creativitat en el món digital i la seva repercussió en el procés creatiu. En primer lloc, treballaran diferents tècniques i teories creatives existents d'autors de referència, i les posaran en pràctica amb la metodologia Canvas. D'altra banda, revisaran les passes del procés creatiu i treballaran en la generació d'idees i accions de comunicació creatives per a marques reals; tan explotant el potencial dels mitjans i canals de nova generació, com projectant les marques cap al futur mitjançant l'ús de la tecnologia. Finalment, aprendran dels millors casos pràctics i entendran les claus per a avaluar la creativitat dels missatges publicitaris amb bon criteri.

Itineraris

Aquest curs forma part del màster de formació permanent presencial en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (2193) i del diploma d'especialització Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (1108).

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

Contacte

Eduard Bonet

Telèfon: 935812865

Informació addicional

https://uabcom.com/masters/estrategia-y-creatividad-digital-ecd

Més informació

Vols rebre més informació?