• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 3170/14
  • 14a edició
  • Modalitat: Semipresencial
  • Crèdits: 6 ECTS
  • Inici: 13/05/2022
  • Final: 25/06/2022
  • Places: 35
  • Orientació: Professional
  • Preu: 618 €
  • Preu especial 556 €
    Col·lectiu d'aplicació: Guanyadors de qualsevol de les edicions dels Premis de Recerca en Comunicació Digital per a TFGs, organitzats per aquest màster des de 2017.
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Casa Convalescència. Hospital Sant Pau. Barcelona
En aquest mòdul els alumnes treballaran la vessant purament creativa de la comunicació digital. Estudiaran casos d'èxit de publicitat interactiva per tal d'entendre el procés creatiu que esdevé dins d'una agència de publicitat i treballaran una sèrie de tècniques que els ajudaran a desenvolupar la seva creativitat personal, el pensament lateral, l'avaluació i presentació d'idees, etc.

Continguts

Els alumnes descobriran la nova realitat de la creativitat en el món digital i la seva repercussió en el procés creatiu. Treballaran en la generació d'idees i accions de comunicació creatives per marques reals: en primer lloc, explotant el potencial dels mitjans i canals de nova generació; i en segon lloc, projectant les marques cap al futur amb accions encara més innovadores mitjançant l'ús de la tecnologia. Finalment, aprendran dels millors casos pràctics i entendran les claus per avaluar els missatges publicitaris amb bon criteri.

Itineraris

Aquest curs forma part del màster en Estratègia i Creativitat Digital.(2193)

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

Centres col·laboradors

Double You
Anuntis

Contacte

Eduard Bonet

Telèfon: 935812865

Informació addicional

http://uabcom.com/estrategia-y-creatividad-digital.html

Vols rebre més informació?