A A A Contrast +/- Castellano   English
Situació actual de l'Enginyeria Informàtica
Situació Enginyeria Informàtica 28.09.2015  -  La situació actual del sector de l’Enginyeria Informàtica
Aquest dilluns 19 d’octubre a les 13h, a la Sala de Graus de l’Escola d’Enginyeria, tindrà lloc la xerrada “Saps quina és la situació actual del sector de l’Enginyeria Informàtica?”, per conèixer com és el mercat laboral pels Enginyers Informàtics. L’activitat té programada la participació d’associacions com l’ATI (Associació de Tècnics en Informàtica) i el COETIC (Col·legi d'Enginyeries Tècniques i Grau en Enginyeria Informàtica de Catalunya), a més de la conferència "Enginyers Informàtics i el Futur del Mercat de Treball", a càrrec del Sr. Manel Macià Martí, director de Talentia Gestió (Llicenciat en Sociologia, MDRH per l’EAE).

Una bona oportunitat per abordar l’entrada al sector i un possible ajut pels que ja són professionals.

Tots els estudiants assistents rebran un any d’inscripció gratuïta a l’associació ATI.

Programa de l'activitat:

13:00 a 13:05 - Presentació de la sessió a càrrec del director de l'Escola.
13:05 a 13:15 - Presentació ATI (Associació de Tècnics en Informàtica)
13:15 a 13:30 - Presentació COETIC (Col·legi d'Enginyeries Tècniques i Grau en Enginyeria Informàtica de Catalunya)
13:30 a 14:00 - Conferència "Enginyers Informàtics i el Futur del Mercat de Treball" a càrrec del Sr. Manel Macià Martí, director de Talentia Gestió (Llicenciat en Sociologia, MDRH per l’EAE).
14:00 a 14:15 - Precs i preguntes, debat, ...

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu