La Facultat de Comunicació reflexiona sobre el tractament periodístic de la crisi dels refugiats
Acte sobre la crisi dels refugiats 09.03.2016 Divulgació  -  El proper dimecres 16 de març, l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació acollirà l’acte de reflexió i anàlisi "La crisi dels refugiats a la premsa: el viatge no desitjat".

L'activitat, promoguda pel Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació de la UAB, comptarà amb uns ponents d'excepció: els veterans periodistes Antonio Franco, Carlos Pérez de Rozas, Albert Garrido i José Antonio Sorolla.

Aquesta serà la segona col·laboració que fan aquests periodistes amb la Facultat de Ciències de la Comunicació, després de la magnífica conferència organitzada el passat mes de desembre sobre els atemptats de París, i que va ser molt ben acollida per la comunitat universitària.

En aquesta ocasió els convidats faran un anàlisi a través de les portades dels diaris en paper i online de la crisi dels refugiats que sacseja Europa.

L'acte, obert a tota la comunitat universitària tindrà lloc de 10 a 12 hores a l’Aula Magna de la Facultat de Comunicació.

Anar a Notícies

2020 Universitat Autònoma de Barcelona