Caos, déus, mites... eternitat
Exposició de Joan Picanyol 26.01.2020  -  Recreacions mitològiques en forma de collage fotogràfic de Joan Picanyol al vestíbul de la Facultat de Lletres.
La unitat de Filologia Grega ha organitzat una exposició al vestíbul de la Facultat de Lletres en què els mites clàssics en son els protagonistes. El fotògraf Joan Picanyol presenta l'exposició "caos, déus, mites...eternitat.", en què representa aquest món fent 'collages' amb fotografies. Picanyol diu que sempre havia trobat sorprenents les pintures amb representacions mitològiques, "plenes de color, exagerades i de vegades, moltes vegades, una mica kisch", i és per això que es va decidir a emprendre aquest projecte "convençut, sense cap remordiment".

Joan Picanyol forma part del grup d'aficionats a la fotografia Photosagrera, un grup que promou activitats dirigides a tots els aficionats la fotografia i a les persones que es vulguin iniciar en el món de la imatge fotogràfica, en col·laboració amb les entitats del barri de la Sagrera de Barcelona. Photosagrera està vinculat a la Nau Ivanow, espai multidisciplinari de creació i difusió de la cultura de Barcelona especialitzat en arts escèniques i fotografia.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a