Jornada d'Art Mesoamericà
Jornades GEP 29.04.2021 Formació  -

Dimarts 1 de juny tindrà lloc la Jornada d'Art Mesoamericà, organitzada pel Grup d'Estudis Precolombins (GEP) del Departament d'Art i Musicologia, en el marc de l'assignatura d'Art Precolombí a Mesoamèrica.

El Grup d'Estudis Precolombins (GEP) del Departament d'Art i Musicologia de la UAB organitza les Jornades d'Art Mesoamericà, que es desenvoluparan el dimarts 1 de juny de 10h a 13h del matí. El seminari s'emmarca dins de l'assignatura d'Art Precolombí a Mesoamèrica, impartida per la professora del Departament Annabel Villalonga.

L'acte tindrà lloc a l'aula 605 de la Facultat de Filosofia i Lletres, amb un límit presencial de 40 persones. També es podrà seguir virtualment. L'activitat és oberta i gratuïta.

Cal inscripció prèvia abans del 28 de maig al correu: victoria.solanilla@uab.cat

Correu electrònic  Departament d'Art i de Musicologia
Programa Jornades GEP