Presentació del llibre 'Una tragèdia pintada' de Carles Sánchez
llibrecarles 29.04.2021 Investigar  -

Carles Sánchez, professor del Departament i investigador del grup Magistri Cataloniae, va presentar el llibre "Una tragèdia pintada. El martiri de Tomàs Becket a Santa Maria de Terrassa i la difusió del culte a la península Ibèrica".

L'acte va estar presidit per la regidora de Cultura, Rosa Boladeras, i l'autor del pròleg, Manuel Castiñeiras, professor del Departament d'Art i de Musicologia i director del grup de recerca Magistri Cataloniae. La publicació del llibre s'emmarca en els actes de l'Any Becket 2021, que organitza l'Ajuntament de Terrassa per commemorar el 850è aniversari de la mort de Tomàs Becket a mans dels homes del rei Enric II d'Anglaterra. El llibre ha estat publicat en català, castellà i anglès.

Correu electrònic  Departament d'Art i de Musicologia

Anar a Notícies