Seleccionats i documentació curs 2021-2022

Actualitzat en data 17 d'agost de 2021

Informació per als seleccionats

Tots els estudiants seleccionats hauran de tenir en compte que, dintre dels terminis previstos, hauran de formalitzar entre d’altres, les següents gestions:

• Acceptació / No acceptació de la plaça.
  • Documents de sol·licitud (application form) a la universitat de destinació (amb la certificació d’idioma amb el nivell exigit, si escau).
  • Conveni de subvenció, learning agreement i d’altra documentació que es requereixi
  • Fer les proves de nivell d’idioma (OLS) abans de la realització de l’estada, en el cas del programa Erasmus+.
  • Enquesta final de l’estada. EU Survey en el cas de mobilitats Erasmus+.
  • Tramitació del visat (si escau).
  • Contractació de l’assegurança complementària de mobilitat en el moment de fer la matrícula.

Documentació obligatòria

A continuació trobareu els documents informatius i formularis importants per a la realizació de la vostra estada d'intercanvi.