Preguntes freqüents sobre els preus de la matrícula

A continuació tens un llistat de les preguntes més freqüents sobre el preu de la matrícula.

El preu de la matrícula el determina anualment el Govern de la Generalitat de Catalunya en el Decret de preus públics, pel qual es fixen els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya dins dels límits que estableix la Conferència General de Política Universitària. Així mateix, el Consell Social de la UAB pot fixar altres preus no especificats en el Decret de preus públics.

Preus i conceptes de matrícula dels graus
Preus i conceptes de matrícula dels màsters oficials

L'assegurança complementària és un servei que t'ofereix la Universitat que consisteix en una assegurança d'accidents i de responsabilitat civil (que et cobreix exclusivament durant el desenvolupament de l'activitat acadèmica vinculada a la teva titulació universitària) adreçada a estudiants universitaris residents a Espanya.

Per gaudir-ne cal, que en moment de formalitzar la matrícula, contractis l'assegurança complementària. Si tens pensat participar en un programa d'intercanvi fora de l'Estat espanyol, cal que contractis, enlloc de la primera, l'assegurança complementària de mobilitat.