Vés al contingut principal

Carla Alfonso Martin

Neurociències
carla.alfonso@uab.cat

Llicenciada en Neurociència (King's College London, Regne Unit) i Màster en Psicologia de l'Activitat Física i l'Esport (UAB). Integrant de Grup de recerca en Estil de Vida, Esport i Salut actualment està cursant un Doctorat en Psicologia de la Salut i de l'Esport. Les principals àrees d'interès són l'estudi de la variabilitat de la freqüència cardíaca, el son i la balança entre estrès-recuperació en esportistes i població general.

Ivan Bonilla

Iván Bonilla Gorrindo

ivan.bonilla@e-campus.uab.cat

Graduat en Psicologia (Universitat de Barcelona) i Màster en Psicologia de l'activitat física i l'esport (Universitat Autònoma de Barcelona). Ha treballat amb diferents clubs i organitzacions en l'àmbit nacional dintre del món dels e-sports (esports electrònics). Actualment realitzant la seva tesi titulada "Tilt en esports: Conceptualització, mesura i proposta d'intervenció". Els seus interessos de recerca són els e-sports i les habilitats psicològiques relacionades amb el rendiment i benestar.

Rodrigo Dosal Ulloa

Adriana Dzietowiecka

José Tomás Mejias

José Tomás Mejias Riquelme

Josetomas.Mejias@uab.cat

Llicenciat en Psicologia a la Universitat de Xile i màster en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física a la UAB. Actualment realitza el seu doctorat sobre Carrera Dual d'esportistes vulnerables a UAB. La seva experiència en recerca consta de la participació en un projecte europeu (ECO-DC) i un projecte a nivell nacional (HeDuCa), ambdues al costat de Grup d'Estudis en Psicologia de l'Esport (GEPE), del qual actualment forma part.

Lídia Ordeix

Lídia Ordeix Cordón

lidia.ordeix@uab.cat

Investigadora Predoctoral a la UAB. Graduada en Psicologia i Màster en Psicologia de l’Esport i de l'Activitat Física en la mateixa universitat. Ha estat jugadora, entrenadora i actualment Psicòloga de l’Esport, en futbol femení. Els seus interessos actuals de recerca se centren en l’esport i el paper que hi juguen les entrenadores i els entrenadors.

Ping Li

Valerio della Sala

valerio.dellasala@gmail.com

Llicenciat en Gestió de l’Esport a Itàlia i Espanya, amb experiències de recerca a l’IUSM, a la Universitat de Bolonya i al Centre d’Estudis Olímpics de la UAB. Especialitzat en anàlisi i recerca multidisciplinària i comparativa sobre els Jocs Olímpics. Actualment sóc membre i participant del comitè organitzador del SportComLab i faig una conferència visitant a la Universitat de Bolonya. Sóc estudiant de doctorat en planificació urbanística i territorial a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Luís Sánchez

Luis Sánchez López

Documentació / Història
luisalfonso.sanchez@e-campus.uab.cat

Llicenciat en Història a la Universitat Autònoma de Barcelona (2011) i màster en Arxivística i Gestió de Documents a la ESAGED (2013). Actualment realitzant el doctorat sobre llegat olímpic a través dels arxius. La tesi està dirigida per la doctora Pilar Cid i dins del programa de doctorat en Història Comparada, Política i Social. Com a historiador de l’esport realitza investigacions sobre l’esport als anys 30. Actualment treballant al Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.

Zesheng Yang

Comunicació
zesheng.yang@e-campus.uab.cat

Zesheng Yang és estudiant de doctorat a la UAB. Va obtenir un màster en comunicació de masses a l’Escola de Comunicació i Informació Wee Kim Wee de la Universitat Tecnològica de Singapur Nanyang (2017). Ha treballat en diversos mitjans de comunicació i organitzacions esportives internacionals. Ara treballa al Comitè Organitzador de Pequín per als Jocs Olímpics i Paralímpics d’Hivern del 2022. La seva tesi doctoral se centra en la visualització de múltiples pantalles i televisió social de mega esdeveniments esportius a la Xina. La tesis està dirigida pel doctor Emilio Fernández Peña al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB.