Oberta la convocatòria de la quarta edició dels Premis als millors TFG amb perspectiva de gènere

Convocatòria de la 4a edició dels Premis TFG

L'Observatori per a la Igualtat organitza per quarta vegada els Premis als millors TFG amb perspectiva de gènere amb les inscripcions obertes fins al 20 de setembre de 2019.

05/06/2019

Per quart any consecutiu s’obre la convocatòria dels Premis als millors TFG amb perspectiva de gènere conjuntament amb l'Institut Català de les Dones (ICD). A través d'aquests premis es pretén sensibilitzar a l'alumnat sobre la igualtat de gènere i la no discriminació i promoure el seu interès en la recerca.

Quins treballs es poden presentar? Tots aquells TFG que s'hagin realitzat durant el curs 2018-19, que hagin obtingut una nota mínima de 8,5 i en els quals s’apliqui la perspectiva de gènere en la investigació. Com a perspectiva de gènere s'entén una aproximació crítica a qualsevol fenomen que descobreix, visibilitza, analitza o afronta les desigualtats entre dones i homes, incloent-hi aquelles institucions socials i culturals que les sustenten, com la família, la sexualitat, la divisió sexual del treball, els processos de socialització, les lleis, les creences, els valors i les normes socials, entre d’altres.

Pel que fa als Premis als millors TFG amb perspectiva de gènere, comptem amb una dotació total de 1.000 €, que es repartiran entre els treballs guanyadors de les quatre categories: Ciències, Biociències i Enginyeria; Ciències de la Salut; Ciències Socials i Jurídiques; i finalment, Arts i Humanitats.

L’alumnat que vulgui optar als Premis als millors TFG amb perspectiva de gènere s’ha d’inscriure emplenant el formulari en línia abans del 20 de setembre del 2019. Per a més informació podeu consultar les bases del premi.