Protecció dels animals de companyia: aspectes legals i científics

Informació xerrada 2 del cicle conviure amb animals

Segona xerrada de conviure amb els animals organitzada pel consell d’estudiants amb la col·laboració de la Facultat de Veterinària.

10/01/2020

El dimecres 15 de gener de 13.15h a 15.00h a la Sala d’actes es va dur a terme la segona xerrada de “conviure amb els animals”, una iniciativa organitzada pel consell d'estudiants de veterinària amb la col·laboració de la Facultat de Veterinària.

La xerrada anava sobre la protecció dels animals de companyia: aspectes legals i científics on hi van participar en Xavier Manteca i Vilanova, catedràtic del departament de ciència animal i dels aliments i M. Mercè Santmartí Miró, directora dels Serveis Territorials (Departament de territori i sostenibilitat).

L'activitat estava oberta a tot el campus.