Prepara’t per certificar el teu nivell d’anglès

Imatge Prepare for B1 o B2

Necessites certificar un nivell B1 o B2 d’anglès? No saps com preparar-te per aconseguir-ho? El Servei de Llengües t’ofereix el curs que necessites.

17/10/2019

Els cursos Prepare for B1 o Prepare for B2 són formacions flexibles que preparen els estudiants per certificar el nivell B1 o B2 d’anglès. Es basen en la metodologia de la flipped classroom (classe inversa), dissenyats per a persones que busquen poder compaginar les seves activitats acadèmiques amb la preparació de l’examen o que prefereixen una metodologia dinàmica i innovadora.

Cada setmana es treballa la part virtual de la unitat de manera autònoma i pautada i s’entreguen tasques d’expressió escrita i oral. A continuació, els alumnes poden escollir de manera flexible entre diferents horaris de classe, i a l’aula es posen en pràctica de manera dinàmica i amb un enfocament comunicatiu els temes treballats prèviament. Els alumnes reben feedback tant dins com fora de l’aula.

La durada dels cursos és de 10 setmanes a partir del 28 d’octubre. La setmana prèvia, del 21 al 24 d’octubre, hi ha programades sessions introductòries per a conèixer els materials del curs, per si tens dubtes o per a començar a treballar amb la plataforma si ja estàs matriculat!

Sessions introductòries del Prepare for B1 (aula 22 de l’Aulari central)

• Dilluns a les 17 h
  • Dimecres a les 13 h
  • Dijous a les 10 h
Sessions introductòries del Prepare for B2 (aula 21 de l’Aulari central)
  • Dilluns a les 13 h
  • Dimarts a les 10 h
  • Dimecres a les 17 h
  • Dijous a les 10 h
Tens dubtes sobre si és el teu curs? Només cal que vinguis a una d’aquestes sessions i el professorat et donarà resposta a les qüestions que et preocupen.

La matrícula ja està oberta! Consulta les condicions del curs en aquest enllaç

Curs Prepare for B2
  Mira el vídeo del Prepare for B2
  Mira el vídeo del Frepare for B1

Per a més informació sobre el curs, entra al web del Servei de Llengües.