Matrícula oberta als cursos d'estiu del Servei de Llengües

imatge_placa_cívica

Comences a pensar en l’estiu? Fes un cop d’ull a la nostra oferta de cursos i aprofita al màxim l’estiu!

03/05/2019

Com cada any el Servei de Llengües programa cursos d’estiu intensius per al mes de juliol. La novetat d’enguany són els cursos introductoris a la llengua francesa i alemanya, de 20 hores presencials.

També trobaràs una oferta variada de cursos d’anglès: cursos presencials de 80 hores del nivell B1 al C1, cursos de 20 hores presencials per reforçar les estratègies per comunicar la recerca en anglès i per ajudar a redactar la tesi en anglès. A més de cursos virtuals de diverses llengües (alemany, anglès, francès, italià, portuguès, espanyol) mitjançant la plataforma virtual Dexway; cursos semipresencials de llengua catalana de Suficiència i Superior (nivells C1 i C2) per preparar-te per a l’obtenció del títol homologat i el taller gratuït de 15 hores d’italià Llengua per Marxar d’Erasmus.

I para atenció als ajuts per promoure la formació i l'acreditació de terceres llengües de la Generalitat de Catalunya: programa PARLA3.

Aquí trobaràs la nostra oferta de cursos d'estiu.