L'Área de Comunicació i de Promoció de la UAB obre convocatòria per a estudiants de la facultat

Pràctiques de suport a la Unitat de Comunicació de l'Àrea de Comunicació i Promoció

Des de la Unitat de Comunicació de la UAB s’ha obert la convocatòria per a estudiants en pràctiques extracurriculars per a realitzar tasques de comunicació a les facultats i de promoció de la universitat durant el curs 2019-2020.

08/07/2019

La Unitat de Comunicació de la UAB està buscant estudiants de la nostra facultat per fer pràctiques extracurriculars al departament. Les persones seleccionades realitzaran tasques periodístiques i de comunicació a una de les facultats de la universitat o al rectorat.

Les tasques principals seran redactar notícies, entrevistes i reportatges per al web de la facultat corresponent, gestionar xarxes socials de la facultat, donar suport a altres tasques comunicatives que es requereixi a la facultat relacionades amb el web (butlletí digital, fotografies, cobriment d'actes, donar format comunicatiu a alguns suports digitals, entre d’altres).

L’oferta es dirigeix a estudiants dels darreres cursos de grau o de màster d’aquests àmbits. Els i les estudiants treballaran tres hores al dia, de dilluns a divendres, en horari de matí, del mes de setembre fins al juny.
La dotació econòmica és de 7,46 € bruts/hora i els estudiants rebran formació per a utilitzar el gestor de continguts web corporatiu i un seguiment des de la Unitat de Comunicació.
L’ID de l’oferta de pràctiques del Servei d’Ocupabilitat-Nexus és 26152 i estarà vigent fins el dia 21 de juliol (si no cobríssim totes les places, s’obriria una nova convocatòria al setembre).

Per altra banda, la Unitat de Promoció ofereix 4 estades de pràctiques més relacionades amb les activitats d'orientació que realitza la UAB online i offline per col·laborar amb l'equip que organitza les Jorbades de Portes Obertes, el Saló de l'Ensenyament o el Dia de les Famílies i promocionar l'oferta de grau i de màster i postgrau a través del web de la UAB.
S'ofereixen 4 estades de pràctiques, dues de matí (codis 26198 i 26205) i dues de tarda (codis 26197 i 26190), de 3h diàries, de dilluns a divendres.