Guies de llenguatge d'especialitat al DDD

portades de les guies d'escriptura

Al Dipòsit Digital de documents de la UAB hi podeu trobar les col·lecions de guies de llenguatge d'especialitat en català i en anglès.

11/06/2019

Des del Servei de Llengües elaborem material relacionat amb el llenguatge d’especialitat a la universitat. En aquesta pàgina trobareu accés a dues col·leccions de guies i una col·lecció de vídeos (tot el material es pot consultar lliurement):

Les Guies per escriure en disciplines específiques són un conjunt de guies en català que ajuden els destinataris a comunicar-se, sobretot per escrit, en un seguit de disciplines: dretgeografiabiologiaquímicaeducaciómedicina i economia.

Guides for Writing in Specific Disciplines és la mateixa col·lecció en anglès, i amb les adaptacions pertinents: LawGeographyBiologyChemistryEducationMedicine and Economics.