Nou èxit de la Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats de la UAB

Fira Virtual de Màsters, Postgraus i Doctorats UAB

Entre el 16 i el 20 de maig ha tingut lloc una nova edició de la Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats de la UAB. El format de la fira virtual es consolida amb un nou èxit de sessions (gairebé 200) en les quals coordinadors i coordinadores de molts màsters, postgraus, cursos i doctorats de la UAB van poder conèixer, informar i resoldre dubtes de més de 5.200 interessats en els estudis de la Universitat.

23/05/2022

Més de 5.200 assistents a 197 sessions informatives amb els coordinadors i coordinadores de molts màsters, postgraus, cursos i doctorats de la UAB

L'aposta de la UAB pel model virtual de la seva Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats es consolida amb la setena edició. Celebrada entre el 16 i el 20 de maig de 2022, va acollir més de 5.200 assistents d'arreu del món interessats en un o varis dels estudis de màster, postgrau, curs d'especialització i doctorat de la Universitat. Els van poder conèixer de primera ma a través de les 197 sessions informatives, cadascuna d'elles presentada i guiada pel coordinador o la coordinadora de cada estudi.

La Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats de la UAB dona a estudiants de tot el món l'oportunitat de rebre informació directa i personal del programa de postgrau o doctorat que està valorant realitzar en un futur. A més, les sessions virtuals faciliten la interacció, de manera que moltes de les sessions de la fira es converteixen en debats o converses en que els estudiants poden transmetre els seus dubtes i rebre les respostes directament de les persones que més en saben: el coordinador o coordinadora d'aquell estudi. Una plataforma de trobada i diàleg excel·lent per preguntar tot el que vols saber del teu proper màster, postgrau o doctorat.

Si no vas poder-hi assistir, cap problema: la UAB treballa per continuar oferint tres edicions anuals de la Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats, i la propera edició tindrà lloc entre el 27 i el 30 de setembre. Tota la informació i la plataforma d'inscripció es publicaran al web de la UAB a partir de l'inici de setembre (2022).

Més informació:
Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats de la UAB
Màsters oficials UAB
Màsters i postgraus propis UAB