Convocatòria d’examen d’anglès per al PDI: matrícula oberta!

imatge examen

Oberta la matrícula per a la convocatòria del certificat de capacitació del personal acadèmic per a la docència en anglès.

03/06/2019

Aquest examen va adreçat al personal acadèmic interessat a acreditar la seva capacitació lingüística per a la docència en anglès en l’àmbit universitari i té el reconeixement de la Generalitat de Catalunya.

La matrícula està oberta fins el 14 de juny. El personal acadèmic de la UAB té prioritat d'inscripció del 3 al 7 de juny. La prova escrita té lloc el 28 de juny de 2019 a les 13 h, i les proves orals es fan entre el 25 de juny i el 12 de juliol en diferents horaris.

L’examen està totalment subvencionat perquè forma part del Programa AIDA i, per tant, és gratuït per al personal acadèmic de la UAB.

En aquest enllaç hi pots consultar informació sobre l'estructura de l'examen i els criteris de correcció.

Per a més informació consulta l’apartat d’exàmens del web del Servei de Llengües o posa't en contacte amb nosaltres per telèfon al 93 581 1325.