Comunicat del Consell Interuniversitari de Catalunya

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Acord del Consell Interuniversitari de Catalunya per a l'adopció transitòria de mesures per passar la formació teòrica presencial de les universitats catalanes a format virtual.

13/10/2020

Totes les universitats catalanes han dut a terme un esforç per poder iniciar el curs acadèmic 20-21 amb el seguiment i compliment de totes les mesures adoptades per garantir que aquestes siguin espais segurs. Tanmateix, atesa l’evolució dels indicadors de la pandèmia en els darrers dies, el Departament de Salut recomana al sistema universitari de Catalunya, tot i respectar l’autonomia universitària, una actuació ràpida i d’impacte contundent per limitar la mobilitat de l’estudiantat, i poder així contribuir a contenir l’índex de contagi per la COVID-19 a Catalunya.

En conseqüència, el Consell Interuniversitari de Catalunya adopta l’acord de passar la docència teòrica presencial de les universitats catalanes a format virtual, entre els dies 15 i 30 d'octubre, ambdós inclosos. La resta d'activitats, amb les mesures de protecció establertes, es mantindran. La presència del personal docent i d'administració i serveis s'adequarà a les necessitats que l'activitat de les universitats determini.

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

• Pau, justícia i institucions sòlides
  • Educació de qualitat