Pilar Benejam Pilar Benejam i Arguimbau nomenada doctora honoris causa per la Universitat de les Illes Balears

Pilar Benejam i Arguimbau, catedràtica jubilada de didàctica de les ciències socials de la nostra facultat, ha estat nomenada doctora honoris causa, per la Universitat de les Illes Balears, a proposta de la Facultat d’Educació, en reconeixement a la seva trajectòria professional en l’àmbit de l’educació, especialment pel que fa a la seva implicació en la universitat democràtica, la seva activitat pionera en la formació de mestres, la seva tasca investigadora i la seva participació activa en els moviments de renovació pedagògica.

L’acte d’investidura tindrà lloc el 27 de maig de 2021 a les 12 hores al Centre de Cultura Sant Diego d’Alaior a Menorca.

[+]
Llibre història Brasil La enseñanza de la historia en Brasil y España: un homenaje a Joan Pagès Blanch

Un nou llibre en homenatge a Joan Pagès Blanch: "La enseñanza de la historia en Brasil y España: un homenaje a Joan Pagès Blanch" (2021). Antoni Santisteban Fernández; Carlos Augusto Lima Ferreira (Org.).

MOOC Pensament crític MOOC sobre formación del pensamiento crítico

Acaba de publicarse el curso-MOOC "La formación del pensamiento crítico en la era digital", hecho por Coursera-UAB y GREDICS

Especialitat Didàctica de la Llengua i la Literatura [+]
Especialitat Didàctica de les Ciències Socials [+]