Cerimonia de lliurament La professora Teresa Ferré, distingida amb el premi extraordinari de doctorat

La professora del Departament Teresa Ferré serà una de les doctores distingides amb el premi extraordinari de Doctorat durant l’acte de lliurament de títols de doctor/a i de premis extraordinaris de Doctorat, que se celebrarà el dia 3 de juny a les 18 hores a la Sala Arnau de Vilanova de l’Hotel Exe Campus (Vila Universitària, Campus de la UAB). L’acte està organitzat per l’Escola de Doctorat, juntament amb Alumni UAB.

Imatge Nova Direcció Mercè Díez, nova directora del Departament
Un grup de tres dones, amb Mercè Díez al capdavant, formen el nou equip de direcció del Departament de Mitjans Comunicació i Cultura.

[+]
Imatge El Salvador Teixim xarxes internacionals de cooperació interuniversitària per a promoure una vellesa digna a El Salvador
Els professors del Departament Marc Espín i Ana Fernández Viso es van desplaçar el passat mes de juny a El Salvador per a participar en la presentació i la discussió pública dels resultats preliminars de l'informe de diagnòstic de la situació de la gent gran al país centreamericà.

[+]
Imatge presentacio llibre Moragas 'La comunicación social y sus cambios. De los orígenes al móvil', el nou llibre del professor Miquel de Moragas
Els acadèmics Josep Lluís Gómez Mompart, Emili Prado, Aida Martori i Muntsant i Maria Victoria-Mas han acompanyat al professor del Departament Miquel de Moragas en la presentació del seu últim llibre La comunicación social y sus cambios.

[+]
Imatge de la nova Junta de la Facultat Vuit membres del Departament de Mitjans s'incorporen a la nova Junta de la Facultat
La nova Junta de Facultat, resultant de les eleccions dels dies 4 i 5 d’abril de 2022, integra el nom de vuit membres del Departament de Mitjans.

[+]
Imatge nens aniversari Mariana Freijomil estrena la seva opera prima al D'A Film Festival

Mariana Freijomil, crítica de cinema i professora del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura de la Universitat Autònoma de Barcelona, estrena el seu curtmetratge Si tocas una…’ al D'A Film Festival Barcelona

[+]
Portada del llibre Hate speech Es publica en obert el llibre Hate speech and polarization in participatory society, que inclou un capítol coescrit per Carme Ferré-Pavia

El llibre Hate speech and polarization in participatory society, editat per Marta Pérez-Escolar y José M. Noguera, ja es pot consultar de manera accessible i gratuïta gràcies al premi que li ha atorgat la iniciativa internacional Knowledge Unlatched GmbH, que busca fomentar el format Open Acces per a monografies i revistes acadèmiques de l’àmbit de les ciències socials i humanitats.

2022 Universitat Autònoma de Barcelona