Projecte Croma GREDICS participa al projecte CROMA de la FAS-UAB

Sis escoles del Vallès que participen al programa CROMA comparteixen reflexions sobre la perspectiva de gènere.

[+]
Nova publicació Nova publicació "El futur comença ara mateix. L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment"

Ens plau informar-vos que ja tenim al Dipòsit Digital de Documents (DDD) de la UAB la publicació derivada de les XVI Jornades Internacionals de Didàctica de les Ciències Socials.

Neus G La nostra companya Neus González-Monfort presidenta de la AUPDCS

La Neus González-Monfort va ser escollida el passat 07/04/2022 presidenta de la AUPDCS en l’assemblea extraordinària celebrada en el marc del #32simposio internacional de didàctica de las ciencias sociales a Granada.

Màster Universitari de Recerca en Educació (MURE) [+]
Especialitat Didàctica de les Ciències Socials Oberta la pre-inscripció al Màster Recerca en Educació - Especialitat Didàctica de les Ciències Socials Especialitat Didàctica de les Ciències Socials
Màster Universitari de Recerca en Educació (MURE) [+]
plaça lector Inici del procés de selecció UAB-LE-9074 (2a convocatòria 2019, Pla Serra Húnter)

Nombre de places: 1
Categoria: Lector/a / Tenure-eligible lecturer
Àmbit de coneixement: Didàctica de les Ciències Socials / Didactics of social sciences.
Tota la informació a web "Personal UAB

[+]
SH 2020 Crida Internacional plaça UAB-LE-220022 (àrea DCS)

Nova convocatòria del Programa Serra Húnter d'una plaça de Lector per a l'àrea de DCS